- W środę, 29 lutego, chciałem wpłacić pieniądze do wpłatomatu Polbanku na ul. Okrzei w Ostrowi Mazowieckiej. Wpisałem deklarowaną kwotę. Następnie włożyłem pieniędze do maszyny. I kiedy już pieniądze znalazły się środku dostałem informację, że zostały zatrzymane. Karta bankomatowa wyszła a pieniędzy do tej pory nie mam na koncie. Jeszcze tego samego dnia złożyłem reklamację w banku. Od tego momentu minęły już tyle czasu. Jak długo będę musiał czekać na swoje pieniądze?
Odpowiada Iwona Bralewska, doradca klienta w Polbank EFG:
- Na rozpatrzenie reklamacji bank ma 30 dni. Wszystkie tego typu transakcje są rejestrowane, więc reklamacje zawsze rozpatrywane są na korzyść klienta. Klient odzyskuje pieniądze, które zostają zaksięgowane na jego koncie ze wsteczną datą. Osoby korzystające z wpłatomatów powinny pamiętać o tym, by pieniądze do nich wkładane były równo ułożone i nie miały pozaginanych rogów. Niestosowanie się do tych zaleceń jest najczęstszym powodem blokowania pieniędzy przez wpłatomaty.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?