Celina Mazurkiewicz kupiła dwa sznury korali w sklepie "Wszystko za 5 złotych". Jeden sznur kosztował 5,99 zł.
- Podarowałam je córce, ale okazało się że zafarbowały jej szyję i ubranie - mówi wzburzona Czytelniczka. - Namoczyłam je w wodzie. Woda była cała kolorowa. Okazało się, że to zwykłe pomalowane kamienie. Teraz będzie się nimi bawiła wnuczka. Chciałam przestrzec innych, by tego nie kupowali!
O to, co nasza Czytelniczka może zrobić w tej sytuacji zapytaliśmy Andrzeja Bednarczyka, miejskiego rzecznika konsumentów.
- Czytelniczka powinna złożyć do sklepu reklamację. Skoro towar jest niezgodny z umową, powinna okazać paragon i poprosić o wymianę towaru - powiedział. - Warto też pamiętać, że cena zazwyczaj odpowiada wartości produktu.
A ty widziałeś coś ważnego, niezwykłego, zrobiłeś interesujące zdjęcie, chcesz nas o czymś poinformować, ostrzec innych internautów? A może coś Cię zbulwersowało, masz problem, w którym możemy Ci pomóc? Albo po prostu coś Cię zdenerwowało lub rozweseliło i chciałeś się tym z nami podzielić?
Wyślij do nas maila na adres [email protected], [email protected] lub zadzwoń do dziennikarza, który podejmie interwencję - Klaudia Rogala - 697 77 05 29. Możesz też nagrać swoją wiadomość na naszą bezpłatną infolinię: 0-800 233 918
Albo skorzystaj z naszego specjalnego formularza Alarm 24
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?