Wyłączenia prądu w Szczecinie i regionie. Gdzie i kiedy są planowane?
Pierwsze wyłączenia prądu zaplanowane są na czwartek - 18 kwietnia. Ten tydzień oznacza utrudnienia w dostawie energii do mieszkań i domów w Szczecinie i regionie.
W naszej galerii znajdziesz szczegółowe adresy, gdzie zabraknie energii elektrycznej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ
Blackout w Szczecinie - 8 kwietnia 2008 r.
Poranek 8 kwietnia 2008 roku był dla zdecydowanej większości mieszkańców Szczecina i najbliższych okolic wydarzeniem bez precedensu. W Szczecinie nie działała większość sklepów, urzędów publicznych, banków oraz zakładów pracy, w tym Stocznia Szczecińska czy Zakłady Chemiczne w Policach. Szpitale przeprowadzały jedynie operacje ratujące życie. Ograniczono działalność szkół i przedszkoli. Nie funkcjonowała komunikacja tramwajowa, nie kursowały pociągi. Pojawił się problem z dostawą ciepła i wody, a także z działaniem telefonów komórkowych. Utrudnienia dotknęły również oczyszczalnie ścieków, a w całym mieście funkcjonowała tylko jedna stacja paliw.
Co zrobić, gdy nie ma prądu w domu?
Spółka Enea Operator, szczegółowo wyjaśnia co zrobić w sytuacji, gdy nie mamy prądu w mieszkaniu lub domu. W pierwszej kolejności należy sprawdzić bezpieczniki (korki). Jednocześnie należy sprawdzić, czy jest prąd na klatce lub naszej ulicy.
Jeżeli Twojego adresu nie ma na liście planowych wyłączeń - zgłoś awarię dzwoniąc na bezpłatny, czynny całą dobę numer 991. Czy brakuje prądu tylko w Twoim budynku lub na klatce schodowej? Skontaktuj się z administratorem budynku. On powinien zająć się ustaleniem przyczyny.
Dlaczego nie ma prądu?
Planowane wyłączenia prądu mogą być spowodowane m.in:
- Przyłączaniem nowej sieci energetycznej,
- Modernizacją sieci energetycznej,
- Remontami,
- Konserwacją sieci transformatorowej.
Bardzo często zdarza się, że przerwy w dostawie są spowodowane m.in. przez:
- Silny wiatr,
- Burzę,
- Opady śniegu,
- Prace budowlane,
- Powalone drzewo.
Co zrobić jeżeli podejrzewasz, że twój licznik uległ awarii?
Jeżeli Twój licznik nie rejestruje zużycia energii pomimo włączonych odbiorników lub mimo, iż jest to licznik dwutaryfowy rejestruje zużycie energii tylko w jednej strefie czasowej możesz złożyć wniosek w Elektronicznym Biurze Klienta o sprawdzenie poprawności działania licznika. Po zalogowaniu do eBOK przejdź do zakładki "Wiadomości" a następnie kliknij przycisk "Napisz do nas". Wybierz właściwy wniosek o sprawdzenie licznika, wypełnij i wyślij do nas. Informację zwrotną otrzymasz w eBOK - informuje Enea na swojej stronie internetowej.
Mateusz Morawiecki przed komisją śledczą
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?