Sygnał od Czytelnika dostaliśmy we wtorek, 10 lutego ok. godz. 10.30. To nie pierwsza skarga, która do nas wpłynęła w sprawie kolejek i bardzo długiego czasu oczekiwania na obsługę w tym banku.
Czy nie można zorganizować pracy w ten sposób, żeby ludzie nie musieli narzekać na warunki, które z komfortem mają niewiele wspólnego? - o to zapytaliśmy w biurze prasowym PKO BP.
W rozmowie telefonicznej potwierdzono, że jeden z klientów był bardzo oburzony. Powiedziano nam, że pracownik banku chciał go obsłużyć poza kolejnością, więc wyszedł.
Otrzymaliśmy oficjalne wyjaśnienie z biura prasowego PKO BP:
- W placówce przy ul. Bogusławskiego w Ostrołęce czynne są 4 okienka kasowe, a o godz.10.30 przebywało tam 14 klientów. Obsługa klientów przebiega płynnie. Dodatkowo, w oddziale znajdują się 2 bankomaty, w tym jeden z funkcją wpłatomatu" - zapewniła Joanna Fatek, specjalista z biura prasowego PKO BP i dodała: - Pracownicy banku starają się przekonywać klientów do alternatywnych możliwości korzystania z usług bankowych, w tym z urządzeń samoobsługowych i bankowości internetowej. Pokazują, jak obsługiwać te urządzenia czy serwis, nie zawsze jednak klienci chcą z nich korzystać i wolą np. wypłacać pieniądze w kasie. Dodatkowo Bank poprzez swoje wydawnictwa edukuje klientów w tym zakresie i na bankowym portalu edukacyjnym Bankomania publikuje porady dotyczące m.in. korzystania z wpłatomatów czy bankowości elektronicznej. Zapewniam, że bank dokłada wszelkich starań, by w ramach obowiązujących procedur i możliwości obsługa klientów odbywała się sprawnie i zgodnie z obowiązującymi standardami.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?