Sprzedaż większości produktów w najlepszym razie utrzymuje się na niezmiennym poziomie, często zaś spada.Na początku roku dwie liczące się agencje ratingowe - Moody’s oraz Fitch - obniżyły rating firmy do tzw. poziomu śmieciowego. Lata spadków prowokują dziś pytania o rentowność koncernu Sony. Restrukturyzacja i zwolnienia grupowe niewiele firmie pomogły.
Walka o klienta jest dziś wyjątkowo zażarta - zwłaszcza ze strony takich firm jak Samsung czy Apple, którego kult przekłada się na lojalność konsumentów, jaką swego czasu cieszył się japoński koncern.
Strategia Sony na odbicie to skoncentrowanie się na tym, co wychodzi firmie najlepiej. Czyli na konsolach do gier, telewizorach 4K i UHD oraz systemach audio.
Źródło: CNN Newsource/x-news
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?