Masz problem z reklamacją zakupionego towaru? Miejski Rzecznik Konsumentów już urzęduje

Dodano: 2 kwietnia 2009, 13:49 Autor:

Od 1 kwietnia pan Andrzej Bednarczyk objął stanowisko p.o. Miejskiego Rzecznika Konsumentów.
Andrzej Bednarczyk, Miejski Rzecznik Konsumentów

Andrzej Bednarczyk, Miejski Rzecznik Konsumentów (fot. Fot. P. Krajewski)

Przeczytaj więcej

Rzecznik będzie zajmował się sprawami mieszkańców Ostrołęki związanych ze sporami handlowymi, do jego zadań w szczególności należy:

1) zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów,
2) składanie wniosków w sprawie stanowienia i zmiany przepisów prawa miejscowego w zakresie ochrony interesów konsumentów,
3) występowanie do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów,
4) współdziałanie z właściwymi miejscowo delegaturami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi,
5) wytaczanie powództwa na rzecz konsumentów oraz wstępowanie, za ich zgodą, do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów,
6) przygotowywanie i przedkładanie prezydentowi miasta do zatwierdzenia rocznego
sprawozdania ze swojej działalności za rok poprzedni oraz przekazywanie jej
właściwej miejscowo delegaturze Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Koszty utrzymania Miejskiego Rzecznika Konsumentów zostaną sfinansowane ze środków, które do tej pory były przekazywane do Starostwa Powiatowego na rzecz Powiatowego Rzecznika Konsumentów i nie stanowią nowego obciążenia w budżecie miasta.

Andrzej Bednarczyk ma 54 lata. Jest absolwentem studiów podyplomowych z zakresu polityki społecznej Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada duże doświadczenie w pracy administracyjnej. Kierował m.in. Wojewódzkim Urzędem Pracy, uzyskał status pracownika Służby Cywilnej. Ostatnio był zatrudniony jako Kierownik Delegatury Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Ostrołęce.

Miejski Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Urzędu Miasta przy ul. Kościuszki 45, pok. 1, tel. 029 764 68 11 wew. 324.

Czytaj więcej o:
  • Andrzej Bednarczyk
  • Miejski Rzecznik Konsumentów
  • Ostrołęka
Przeczytaj kolejny artykułzamknij okno X

Dni Ostrołęki 2009 - szczegółowy program

alarm24 Kliknij i wyślij nam swojego newsa!
Brak ankiety.

Kontakt z reklamą »

Kontakt z redakcją »

Kontakt z marketingiem »

Kontakt z kolportażem »

Zadzwoń 29-764-22-82

Napisz maila:

Serwisy tematyczne

Serwisy społecznościowe

to.com.pl jest częścią grupy Media Regionalne

Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie zastrzegają, iż rozpowszechnianie jakichkolwiek artykułów i materiałów zamieszczonych w portalu www.to.com.pl jest dozwolone wyłącznie z zachowaniem warunków korzystania z treści. Jakiekolwiek użycie treści wykraczające poza ww. warunki jest zabronione bez pisemnej zgody Mediów Regionalnych i nabycia licencji. Sprawdź, w jaki sposób możesz uzyskać licencję na wykorzystanie treści.

Naruszenie tych zasad jest łamaniem prawa i grozi odpowiedzialnością karną.

Polityka dotycząca plików cookie

Wszelkie prawa zastrzeżone. Media Regionalne sp. z o.o. w Warszawie. 2001-2014.